streda 13. septembra 2017

Reggel délelőtt feküdt, és naponta három autót vásárolt. Most Boateng megérkezett és tanácsolta a fiatalokat

Boateng, aki nyár óta Las Palmas óta játszik a spanyol bajnokságban, interjúban beszélt a brit Guardian újság szerkesztőivel. Shirked nincs téma, így nem is volt a memória szerződés Tottenham, amely alatt nem volt a hatalom, hogy jól indult karrierje elején zárult.

Még csak húszéves, amikor Angliában jött a német Hertha Berlin. És az élet Londonban nem lehetett összehasonlítani.

„Ott voltam, körülbelül egy év, amikor felébredtem egy reggel, és a tükörbe nézett. Öregnek látszottam "- emlékeztet a ghániai középpályásra. "Este elmentem, és reggel hatkor jöttem vissza minden nap.


95 fontot súlyoztam , alkohollal lenyeltem, és rosszul ettem. Azt bet365 fogadások az interneten mondtam magamban: Nem én vagyok, én nem akarok lenni!Van valami magamban, én vagyok a futballista! "

Úgy döntött, nem akarja így folytatni. Meghívta a barátait, hogy segítsen neki tisztítani a lakást, és eldobni az egészségtelen ételeket és az alkoholt. Megtorpant, egészségeset főzött. Minden napról napra: "Ha fokozatosan megcsináltam volna, talán soha nem jutnék be." Miért élt korábban rocksztárként? Megtörték, amikor Martin Jol edző azt mondta, hogy egy hónappal London után nem akarja.

"Nem akarsz engem? Nos, élvezni fogom "- írja le, ahogy gondolta. "Hetente hat éjszakát töltöttem az éjszakai klubokban. Húszéves voltam, nem veszti észre, hogy rosszul lehet. Sok pénzed van a fiókodban, szóval szórakozol. Lányok, éjszakai klubok, barátok…Hamis barátok. „Home

nélkül a család, a barátok a Berlin és a felesége nélkül, aki elhagyta őt gyorsan, nem volt senki, aki tanácsot neki is. Ehelyett hallotta: "Gyere vissza velünk ma este!" És mindig ment. Ráadásul bet365 internetes fogadóirodák nagy pénzeket is elköltött.

"A lányoknak, ruháknak. És igaz, hogy egyetlen napon vásároltam három autót - vallja be. - Bet365 kifizetés hogyan Szerencsét akarsz vásárolni. Nem játszottam, ezért örültem, hogy Lamborghini-t vásároltam. A lelkesedés egy hétig tartott, aztán már nem használtam. Még mindig van a képem előttem: Nagy ház, három bet365 sport fogadás bónusz autó, és ott állok, mint az 50 Cent. Most azt mondom neked: te jó bolond voltál! "

Ma van egy másik férfi a Boateng-től.Megmentette karrierjét, Dort mundon, Schalke-nál vagy az AC Milanon játszott, és ebben a szezonban Las Palmas mezején játszik. Több világnyelvet irányít, és nem meglepő, hogy már az ENSZ székhelyén végzett, ahol beszédet tartott a labdarúgó rasszizmusról, amelyhez tapsolt a zsúfolt terem. Huszonkét és több "Meg akarom magyarázni nekik, hogy hogyan fektessenek be a sérülések kezelésére, csak azért, hogy irányítsák őket a megfelelő pályán" - mondja. "Fiataloknál többnyire nem ismerjük a focirajongókat, így tizennyolc év alatt semmit sem tudunk a világról. A mi elménkben milliók vannak, és úgy gondoljuk, hogy mindent meg tudunk vásárolni.Ebben a korban sokan nem akarnak tanácsot kérni a szüleiktől, és szükségük van valakire, aki követi őket. "

Az ember most próbál lenni. Annak ellenére, hogy tisztában van vele, hogy számos ember szemében soha nem fog szabadulni rossz képétől a karrierje kezdetétől.

"Mondok a fiúknak, hogy mit tettem rosszul. Elfogadtam, de nem akarok ugyanolyan ostobaságot csinálni - mondja. "Sajnálom, ha elvesztették tehetségüket."

bet365 online fogadási

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára