nedeľa 23. júla 2017

Náhradník z Evertonu je hráčom týždňa. Pozrite sa, ako zničil Chelsea

Inak tento škótsky bijec žiadnym extra kanonierom nie je, za posledné tri sezóny dal v lige pätnásť gólov. Ale na Chelsea proste vie: v šiestich zápasoch sa proti nej trafil trikrát a v sobotu svoju bilanciu zdvojnásobil. Stačilo mu na to niečo málo cez hodinu.

Po deviatich minútach šiel do hry namiesto zraneného Besic a za ďalších osem minút už sa radoval, keď poslal Everton do vedenia presnou hlavičkou. Za chvíľku domáci mali dvojgólový náskok, vďaka presnej Naismithovej rane k žrdi spoza šestnástky. A osem minút pred koncom zápasu zvýšil na konečných 3: 1, keď brankára Begovic prekonal presne mierenou strelou medzi nohami.

Pritom Naismith bol v lete na odchode, vážny záujem mal o neho Norwich a ponúkal osem miliónov lib ier.Manažér Roberto Martínez v poslednú možnú chvíľu prestup zarazil, čo útočníka, ktorý väčšinu zápasov začínal na lavičke náhradníkov, mrzelo. Radšej by išiel niekam, kde dostane viac šancí.

"Nemal som to vo svojich rukách. Manažér mi povedal, že nechce, aby som odišiel, čo bolo na jednu stranu pekné. Ale ťažko sa s tým zmieruje, keď nehráte alebo naskakujete len na pár minút, "priznal Naismith v rozhovore s anglickými novinármi. "Našťastie sa veci vo futbale niekedy rýchlo mení."

On sám je toho skvelým dôkazom. Z náhradníka sa náhle stal hrdinom, ktorého fanúšikovia Evertonu dlho oslavovali. "Keď som videl, ako lopta tretíkrát letí do siete, bola to veľká úľava. Vedel som, že už máme zápas takmer vyhratý.Zároveň to bol skvelý pocit aj pre mňa osobne, "hovoril. "Tréner mi zdôrazňoval, ako je pre neho dôležité, aby som zostal. Teraz som azda ukázal, že tímu môžem pomôc ť. "

Pritom keď znovu začínal zápas len na lavičke, bol sklamaný. "Na začiatku som naozaj cítil trochu frustráciu. Hovoril som si, že zase pôjdem do hry až v závere, čo bola zatiaľ v tejto sezóne moja klasická rola, "popisoval. "Väčšinou to tak je - keď začínate medzi náhradníkmi, nemáte z toho radosť. Ale teraz ma teší, že sa nám podarilo realizovať plán, ktorý sme si celý týždeň pripravovali. "

Dá sa očakávať, že v nasledujúcom zápase už Naismith bude trénerovu taktiku plniť od prvej minúty.O miesto v základnej zostave si už hlasnejšie povedať nemohol.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára