štvrtok 20. júla 2017

Tri české tenistky medzi elitou. Karolína Plíšková skočila na ôsme miesto

Dvojnásobná wimbledonská bet365 bonus víťazka Kvitová je hráčkou Top-10 piatu sezónu a najviac bola už dvakrát na druhom mieste. Šafářová sa do desiatky prvýkrát dostala začiatkom júna po postupe do finále antukového grandslamu Roland Garros.

Pre Pliskova bolo doteraz životným maximom jedenáste miesto a prienikom do desiatky teraz korunovala vydarenú prvú polovicu sezóny. Dvadsaťtriročná rodáčka z Loun tento rok vyhrala turnaj WTA v Prahe, do finále sa dostala vedľa bet365 Stanforde aj v Sydney, Dubaji a Birminghame.

"Ja za seba môžem povedať, že som asi nikdy nečakala, že by sme sa v Top 10 objavili hneď tri dievčatá.Je to super, že nám to tak ide, a je to dôkaz toho, ako dobrý tenis v Česku máme, "povedala Kvitová. "Ja som o desiatke snívala, asi až keď mi bolo tak sedemnásť osemnásť rokov, a bol to pre mňa veľký úspech sa tam dostať," dodala.

"Nie je to tak dávno, kedy som snívala o tom dostať sa medzi desať najlepších, a zrazu sme tam tri Češky, "povedala Šafářová a bola zvedavá na ohlasy na turnajoch v Amerike. "Nejde si toho nevšimnúť. Rebríček sledujú všetci, tak sa teším na reakcie, "vyhlásila.

Plíšková mala istotu desiatky už pred začiatkom turnaja v Stanforde, ale bola rada, že postupom do finále ukázala, že medzi elitu patrí. "Veľmi ma teší, že som sa medzi desiatku dostala vďaka vlastným výkonom na kurte a nie len vďaka matematickým operáciám.Jeden športové sen sa mi splnil, mám radosť, že sa podaril posun až na ôsme miesto, a bet365 stavky teraz musím makať, aby som pozíciu udržala a ešte vylepšila, "povedala.

Všetky tri slovenské tenistky majú šancu kvalifikovať sa na turnaj majsteriek do Singapuru a podľa Pliskova medzi nimi nebude rivalita kvôli tomu, že sú všetky v desiatke. "To nečakám, aj keď ja som zo Sparty a dievčatá z Prostějova," žartovala. "Tenis je individuálny šport a umiestnenie si musíme vybojovať každá za seba svojimi víťazstvami."

Tri české rodáčky už medzi elitou figurovali v 80.


rokoch, kedy boli v desiatke naraz Martina Navrátilová, tá už ale po emigrácii ako Američanka, bet 365 Hana Mandlíková a Helena Suková. Zverenkyňa Jiřího Vaňka Plíšková sa stala ôsmou Češkou, ktorá sa medzi elitu dostala.Miesto v Top-10 si v minulosti vybojovali aj Jana Novotná a Nicole Vaidišová.

bet365 mobil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára