pondelok 17. apríla 2017

Wigan James McClean vysvětluje odmítnutí nosit mák proti Boltonu

Wigan James McClean vysvětlil své důvody pro nepoužití mák na košili jako součást výroční oslavy Remembrance Day v dopise předsedy klubu, Dave Whelan, který byl zveřejněn na internetové straně šampionátu.

McClean, který začal v pátek večer v utkání proti Boltonu na lavici, řekl, že je to osobní rozhodnutí a poslal dopis Whelan, než oni se setkali osobně diskutovat o problému.Whelan sám přijal republiku o postoji Irsko záložník a oba vyjádřily přání, aby písmeno, které mají být zveřejněny v plném znění.

„Pro lidi ze severu Irska, jako jsou konkrétně ty ve městě Derry, scéna 1972 Bloody ma sakr neděle, mák přišel znamenat něco úplně jiného,"napsal McClean.

„Pochopte prosím, pane Whelan, že když přijde z Creggan jako já nebo Bogside, Brandywell nebo většinu místa v Derry, každý člověk stále žije ve stínu jedné z nejtemnějších dnů v irské historii - i když stejně jako já jste se narodili téměř 20 Sázení na Bet365 let po události.Je to jen část toho, kdo jsme, hluboce zakořeněný do nás od narození.

„Pan Whelan, pro mě nosit mák by tolik gesto neúcty pro nevinné lidi, kteří přišli o život při starostí - a krvavá neděle zejména - jak jsem v minulosti byl obviněn z nerespektování obětem první světové války a druhé světové války. To by bylo považováno za akt Bet365-Otevřete si účet neúct y k těmto lidem; svým lidem.

„Nejsem válečný obchodník, nebo anti-Britové, nebo terorista nebo na kteroukoli obvinění vznášených na mě v minulosti. Jsem mírumilovný člověk. Věřím, že každý by měl žít bok po boku, bez ohledu na jejich náboženské nebo politické přesvědčení, které si vážím a žádají lidi, aby respektovala důl na oplátku.Od loňského roku jsem otec a já chci, aby moje dcera vyrůstat v mírovém světě, jako každý rodič.

„Jsem velmi hrdý na to, kde jsem přišel, a já prostě nemůže dělat něco, co věřím je špatně.


V životě, pokud jste muž, měli byste stát za tím, čemu věříte.

„Já vím, že nemůže souhlasit s mými pocity, ale doufám, že moc, že ​​jste pochopili mé důvody. Jako vlastník klubu Jsem hrdý na to hrát, věř� �m, že i vy a příznivců klubu vděčí toto vysvětlení."

Bet365-Získej bonus právě teď

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára