pondelok 17. apríla 2017

Majstrovstvá sveta PDC: Gary Anderson kefy stranou Andy Boulton

Gary Anderson zahájil obhajobu svojho titulu majstrovstiev sveta PDC v pľuzgierov móde proti Andy Boulton v Alexandra Palace.

The Flying Scotsman hit 180 ihneď, definitívnym prvý nohu za púhych 11 šípky, a priemerne 99,55, keď vyhral 3-0 a len klesol dve nohy na ceste. Boulton, ktorý získal právo čeliť Anderson tým, že príde cez kvalifikáciu, nemohli odpovedať intenzitu 44-ročných Scot.Darts hviezdy vzlietnuť do kina - v obrázky Viac

Napriek tomu, že vyhrá tak dôrazne, Anderson ukázal, potom že sa cíti nervy vopred a bol tlačil celú cestu v poslednom sete. "Nikdy som nebol tak nervózny v ničom.Vždy som nervózny, ako som hrať šípky, ale dnes v noci, p rvú noc, robil to tak oveľa ťažšie, "povedal na Sky Sports 2,Začal som dobre, ale odpadol kúsok na konci tam. '

Anderson bude teraz čeliť Daryl Gurney na Štefana potom, čo hranami Jamie Lewis 3-1 už skôr.

"môžem mať pekný Vianoce teraz. Keby som stratil, že by som mal hroznú Vianoce. Bude to pekné, že si pár dní voľna, "dodal Anderson. "Daryl to hrá dobre v posledných šiestich mesiacoch ma porazil v Minehead, takže to bude dobrá hra."

Petra uštipnutia 'Wright, ktorý sa dostal do finále v roku 2014 otvoril svoju ponuku tentoraz s istý 3-0 víťazstvo nad Keegan Brown.Wright priemerne impozantný 95,91 a - aj keď premárnil dvojaký osem čím bola získaná hnedá určitú nádej v poslednom sete. - čoskoro zabalené do rutinnej win

45-ročný Škót vysvetlené neskôr, že on často ponúka poradenstvo Browna a hovoril, že to jednoducho nebol jeho súper v noci.

"bolo by oveľa lepšiu hru, keb y narazil svoje dvojníkov," povedal. "Je to fantastický hráč, ale nestalo sa tak pre neho dnes a ja sa dostal preč s ním, a to vzal ja."


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára